Sociálne
siete

Náš network sociálnych sietí je jeden z hlavných pilierov distribúcie nášho obsahu a práce s naším publikom. Dohromady spravujeme viacero Instagram a Facebook účtov, ktoré využívame na distribúciu nášho obsahu, no tiež na pravidelnú komunikáciu s čitateľmi.

Na sociálnych sieťach má silnú prezenciu každé z našich médií, pričom si zachovávajú vlastnú contentovú identitu. Napríklad Emefka produkuje zábavnený a uvoľnený obsah, vhodný na instantnú zábavu, social media kanály Startitup sú zase zamerané na naše pilierové témy, ako sú biznis či spravodajstvo.

Zatiaľ čo sa o Facebook starajú editori a slúži predovšetkým na spravodajstvo, Instagram má na starosti špecializovaný social media “tím rýchleho nasadenia”, ktorý 24/7 monitoruje informačné servisy, čím sa radíme medzi najrýchlejšie spravodajské kanály na Slovensku.

Ako komunikovať na sociálnych sieťach?

Náš network sociálnych sietí je vhodný na brand awarenessovú aj výkonnostnú konvzeráciu, ktorú vám na mieru pripravíme na základe vášho komunikačného cieľa.

Výkonnostná Instagram story

Vhodné pre maximálne navýšenie CTR a v konečnom dôsledku aj konverzií. Nezameriavame sa na komplikované posolstvo, ale na generovanie priamych a kvalitných leadov.

Výkonnostné Instagram stories majú jednoduchú formu – grafiku sprevádza úderný predajný text a swipe up na vašu landing page. Takéto stories zaraďujeme medzi každodenné spravodajstvo, čím prirodzene zvyšujeme počet organických impresií.

Výkonnostná Instagram story je zaujímavý formát pre všetky e-shopy či kampane, kde je cieľ možné naplniť do pár sekúnd (napr. stiahnuť aplikáciu, založiť si účet…) a pri vyhodnocovaní sa pozerá predovšetkým na okamžité výsledky.

Brand awareness Instagram post a carousel

Vhodné pre krátke informovanie a prezentáciu nového produktu nenútenou formou a vzbudenie počiatočného záujmu či upevnenie už vybudovaného vzťahu so zákazníkom.

Instagramové posty využívame predovšetkým na budovanie povedomia a vzťahu k značkám. Ide výhradne o nenútené natívne formáty, v ktorých grafickou formou komunikujeme váš produkt.

Ak ide o dlhšie posolstvo, post môže mať aj formu carouselu, teda viacerých postov v tesnom súlade. Keďže je posty na Instagrame možné linkovať cez link-in-bio služby, ktoré využívame, sú vhodné aj ako doplnkové formáty pre výkonnostné kampane.

Spolupracujte s nami

Máte záujem o inzerciu?

Kontaktujte nás a my vám radi pomôžeme so všetkým, od začiatku do konca.

Natívna videoreklama na Instagrame

Vhodné pre budovanie vzťahu k značke zábavnou a fast-paced formou, pričom využijete priamo naše moderátorské tváre.

Pre videoreklamu na Instagrame využívame predovšetkým formáty Instagram Reels a Instagram TV. Pri Reels máme osvedčené predovšetkým rýchle, zábavné a moodové formáty, zatiaľ čo pri IGTV ideme viac do hĺbky a video môže mať napríklad charakter ankety s product placementom.

Vďaka videoformátom máte príležitosť spojiť sa s našimi dobre rozpoznateľnými moderátormi, ktorých obsah na YouTube či streamovacích platformách konzumujú desaťtisíce Slovákov.

Meme marketing na Instagrame a Facebooku

Vhodné pre uvoľnenú komunikáciu smerovanú na mladých ľudí a kampane, kde je cieľom virálny zásah.

Náš zábavný portál Emefka má na Instagrame a Facebooku spolu 920-tisíc followerov, ktorých redakcia na dennej báze zabáva originálnymi memes. Meme marketing práve začína byť trendy a Emefka je v tejto oblasti najvýkonnejší kanál na Slovensku. Svoje memes už majú značky ako Lidl, Kaufland, ČSOB, Telekom, O2 či Tatratea.

TikTok post

Vhodné pre komunikáciu produktov určených aj pre mladšiu cieľovú skupinu a kampane zamerané na vysoký dosah.

Na TikToku nás sleduje viac než 500-tisíc mladých ľudí. Podľa charakteru produktu môže náš moderátor Roman s produktom priamo pracovať alebo ho natívnym spôsobom spomenúť a tak podporiť vaše budovanie znalosti produktu.

TikTok aktuálne patrí medzi najnatívnejšie platformy, keďže reklamy je na ňom stále pomenej a aplikácia slúži predovšetkým na instantnú zábavu kedykoľvek a kdekoľvek.

Instagramová súťaž

Vhodné pre podporu budovania vlastných sociálnych sietí a instantnú virálnu komunikáciu s vysokým organickým zásahom.

So súťažami máme bohaté skúsenosti, snažíme sa ich robiť dve týždenne. Instagramové súťaže sú ideálny formát pre virálny zásah rátaný v desaťtisícoch až státisícoch. Časť nášho publika navyše dokážeme nasmerovať na vaše profily tým, že pre zapojenie od nich budeme vyžadovať follow pre vás. K tomu vám poradíme, ako si vaše novonadobudnuté publikum udržať a pracovať s ním.

Prečo inzerovať na našich sociálnych sieťach?

Okamžitá odozva

Na sociálnych sieťach máte možnosť vidieť instantnú odozvu nášho publika a následne na ne reagovať a budovať tak povedomie.

Spojíte sa so silným médiom

Keď váš produkt prezentuje silné médium, pôsobí to dôveryhodnejšie, kredibilnejšie a relevantnejšie. Inzercia cez naše sociálne siete je publikovaná na našich profiloch a v našej vizuálnej identite.

Nenútená forma reklamy

Vaše posolstvo odkomunikujeme natívne a nenútene tak, aby reklama nepôsobila invazívne.

Kreatíva na mieru

Reklamné kreatívy od stories cez videá až po memes pripravujeme na mieru my a finálny návrh si spoločne schválime.

Cez 15 komunikačných kanálov

Váš produkt umiestnime tam, kde preň máme najlepšie publikum na dosiahnutie vášho cieľa. Technologické produkty napríklad pôjdu na Fontech, kozmetike sa zas bude dariť na Odzadu.

Najsilnejší mediálny network

Spoločne naše sociálne siete tvoria podľa metrík Storyclash najväčšiu mediálnu prezenciu v slovenskom online, aj s najvyšším engagementom.

Kontaktný formulár

Odoslaním správy súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia a spracovaním osobných údajov.

Kontaktujte nás

Startitup, s.r.o.

Panónska cesta 7
851 04 Bratislava - mestská časť Petržalka
Slovenská republika

IČO: 47759089
DIČ: 2024094149
IČ DPH: SK2024094149

e-mail: [email protected]